گفتمان انقلاب اسلامی در خصوص انتخاب برتر ویژه ی مجلس خبرگان به همت شورای هیئآت مذهبی شهرستان لنجان با سخنرانی محقق ارجمند حضرت حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین مداحی برگزار شد .
در این سخنرانی که در مسجد حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام در کنار مزار شهدای چمگردان برگزار گردید حجت الاسلام و المسلمین حسین مداحی با اشاره به اهمیت انتخاب اصلح به ویژه در انتخابات پیش روی مجلس خبرگان با توجه به اهمیت ویژه ی این مجلس در منظر امام و رهبری گفت :

اهمیت انتخابات خبرگان رهبری برای نظام اسلامی یک اهمیت راهبردی است، چیزی که شاید در افکار عمومی، مجلس خبرگان رهبری و انتخابات آنرا بدلیل عدم تاثیرگذاری مستقیم بر معیشت و زندگی روزمره مردم، نسبت به سایر انتخابات نظیر ریاست جمهوری و یا انتخابات مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی کم اهمیت‌تر جلوه داده باشد.
وی با اشاره به اینکه انتخاب خبرگان از اهمیت ویژه تری برخوردار است افزود :
اما واقعیت اینست که این مجلس و انتخابات آن را باید از مهمترین مجالس و انتخابات کشور دانست. مجلس خبرگانی که رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) از آن بعنوان یک ذخیره استراتژیک برای لحظات حساس و سرنوشت ساز یاد نموده و در سفر به استان سمنان از آن بعنوان صندوق ذخیره معنوی برای ملت و آینده نظام یاد کردند.
مدیر حوزه ی علوم و فنآوری اسلامی مبین با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص مراقبت و هوشیاری همگانی گفت : باید متوجه طرحهای دشمن باشیم و اجازه ندهیم هیچ مسئله ای، حواسمان را از دشمن پرت کند.باید حواسمان به دشمن جمع باشد تا بفهمیم که دنبال چه طرح و هدفی است و چه نقشه ای در سر دارد . خبرگان منتخب ملت باید کسانی باشند که بتوانند با بینش سیاسی بالا ، دست و فکر دشمن برای طراحی های آینده را بخوانند .
وی در ادامه به شبهاتی که در خصوص مجلس خبرگان مطرح می شود پاسخ داد و با توجه به فرمایش رهبری عزیز که ” کلید حرکت انقلاب ” را در دستان خبرگان ملت می دانند گفت :
در دیدگاه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مجلس خبرگان در نظام جمهوری اسلامی ، تعیین‌ کننده ترین و مهمترین رکن از ارکان نظام است و برای حفظ این رکن مهم مشارکت حداکثری ما بسیار مهم خواهد بود .
در پایان حجت الاسلام و المسلمین مداحی با ذکر خاطره ای از شجاعت امام راحل به نقل از حجت الاسلام و المسلمین ری شهری و یادی از شهدای راحل سخنان خود را به پایان رسانید .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *